SedaYakisir Merhaba kızlar bugün 12+3 de doktora gittim doktor bacak arası boş dedi haftaya gel bacak arası dolabilir dedi😂 ama şuan %70 kız gibi dedi instagramdan melek hanım iki kez ultrason attım erkek dedi çok arada kaldım
Smbemdy SedaYakisir bana da ayni sekilde 12 haftada kiz dendi bostu bacak arasi ben fetal dna ile 14. Haftada ogrendim erkek ..
SedaYakisir myangelson bakalım bekliyorum haftaya 25 kasımda gideceğim bir kızım var insan tabi istiyor hem kızı hem oğlu olsun ☺️
myangelson SedaYakisir ilk hamileliğimde 16 da kesinlestirdi doktor özele gidiyordum. Bunda devlete gidiyorum 14-16 da hep bir açık kapı bırakıldı 18 de belli yani erkek denildi detaylıda da kesinleşti iyice zaten 😊 Rabbim hakkinizda hayırlısını nasip etsin 🤲🏻
Fatmauzun_ SedaYakisir sımdı akrabamınn Cinsiyeti belli olduğu Melek’e ve arzuma atmış bilemedi erkek dedi kız çıktı bana da görümceme de aynı bilemiyor kadın ya
myangelson Hatice-1233 öyle istisnalar olabilir ama ben genel olarak 16 dan sonra kesinleştiğini söyledim
SedaYakisir Srp00 tabi ki sağlıklı olsun insanoğlu sonuçta istiyor yani oğlum olsa kızım olsun isterdim
Hatice-1233 SedaYakisir eşimin yengesi sekizinci ayda agliya agliya değiştirmiş cinsiyetini ne kadar çok dua ettiyse Allah’tan ümit kesilmez işte…
SedaYakisir Hatice-1233 tabi nasipten öte yol yok insanız yani istememiz gayet normal olabilir Allah herkese her iki duygu da nasip etsin
Mirannn Özel hastahanede kız olduğu söylendi 14 haftada 18 haftada erkek dendi devlet Hastanesi’nde hala net değil yani bizimde
tsmutter Mirannn 11.haftada erkek dendi 15.haftada bacak arası boş ama emin olamadım dedi doktorum, 17’de yazı tura at evde daha kesin bir sonuca ulaşırsın dedi devletteki doktor, bu cihazlarla kesin anlaşılmıyor, detaylıyı bekle dedi…
Ecem54 Ben de 18 haftalık gebeyim bir kızım var 15 aylık ikinci çocuğum da erkek olsun isterim ikisinden de olsun ikisini de tadayım diye buna da kız dedi devlette doktor bacak arası boş dedi değişmez diye düşünüyorum detaylıda da ama bir umut bekliyor insan kız çocuk istemediğimiz için değil ben kızım iyiki olmuş diyorum kendini sevdiriyor ayrı bir tatlılığı var ama ikisinden de olsun isterim erkek olsa ikincisi kız olsun isterdim
SedaYakisir Ecem54 işte insanlar bunu anlamıyor hemen diyorlar ki sağlıklı olsun zaten onu istiyoruz hayırlı olsun sağlıklı bir evlat olsun insan iki duygu da tatmak istiyor olabilir yani
Haticeay Ecem54 Benimde bir oğlum var kızım olsun istiyorum ve gerçekten gönülden bir kızım olsaydı o zaman da oğlum olsun isterdim. Burada cinsiyet tahmini yapan arkadaşlara sordum ikisi de erkek deyince bir buruk oldum ama daha 11 haftalık bir tahmin sonuçta yine de umut ediyorum o yüzden insanları anlamıyorum özellikle kızı olup erkek isteyenlere hemen farklı bakılıyor ama aslında insan ikisini de tatmak istiyor 🥰 inşallah kızım olur dua ediyorum hala 🤲
Yeniannelerburda Ecem54 bende şuan tam tersi durumdayım cnm oğlum var ama ikincide erkekmis 15 haftaligim oğlumda 19 aylık. Bnde çok kız istedim iki duyguyu tadim diye ama bugün ikinci erkeği duyduk hala vallaha kabullenemedim desem yalan söylememiş olurum sevmedigimden değil ama eksiklik işte 😊
Ecem54 SedaYakisir valla ben eşimden başka kimseye bu duygularımı anlatmıyorum insanlar kız istiyor erkekçi demesin diye istiyordum diyorum ama içimden ikinciyi de erkek isterdim bu kız sevmediğim anlamına gelmiyor erkek çocuklarını da çok tatlı buluyorum çok seviyorum ki ikinci kez oğlu olanlar ay üzüldüm of puf diyor onlara hiçbirşey denmiyor haklısın deniyor biz ksyırıyor oluyoruz
Sara_bebek SedaYakisir evet cok haklisiniz canim sizi en iyi ben anliyorum bi kizim var asla cinsiyet ayirimi yapmiyorum yapmadimda ama icimde bi yerlerde hep ikinci cocugumun erkek olmasini isterdim cunki 1 kizim vardi 1 de oglum olsun isterdim cok şukur rabbim nasip etti oğlum olucak hayirlisiyla 19 haftadayiz şu an ama 14 haftada doktor erkek olducagini soylemişdi ilk cocugum erkek olsaydi ikincini cocugumun kiz olmasini isterdim Allah 3 cu kez annelik nasip ederse mutlaka kiz isterdim 2 kiz 1 erkek 😍🤲