1prens1prenses_ ilk hamileliğimde 18. Haftada erken başlayan çatı ağrım için verilmişti bu hamileliğimde kabızlık sorunu yaşadığım için verildi. Ama riskli gebelik geçirdiğim için eski doktorum senin magnezyum kullanman lazım kasılmalarını falan önlemesi için demişti. Bu hamilelikte de 16. Haftada başladık