akkaya_1234 aslaninannesi7 esneme yapınca gün içinde hafifliyor ama uyurken zor oluyor uyanınca yine tutulmuş gibi ağrıyor bi de yan yatmak zorunda olduğum için daha zorluyor
aslaninannesi7 akkaya_1234 evet çok zor ama geçecek inşallah.geçen gece tuvalete zor oturdum. Squat da faydalıymış yapabildiğim kadar yapıyorum.