[silindi] Dmrumrnns malesef😥 benim kürtaj olalı 2 ay olacak eğer bu ayda tutmazsa. Kürtajdan sonra hemen olur demişlerdi ama olmuyor, galiba olması uzun sürecek üzülüyorum
tarcinnnn24 [silindi] bende temmuzda kürtaj oldum boş gebelikten 2 ay korundum 2 aydır da deniyoruz geçen ay olmadı inşallah bu ay olur :(
Annekuzusu066 Dmrumrnns maalesef yok ama yarın alıcam olmazsa aklımda kaldı çünkü son ilişkiden 22 gün geçti ve silik çizgi var gibiydi
Yusufunannesi_ Dmrumrnns benim bat 30 ama bugün kaset test yaptım, silik bir çizgi vardı, yarın erken gebelik testi alacağım, onda da pozitif çıkarsa kan veririm artık
Annekuzusu066 Yusufunannesi_ benimde 28 bende de sanki silik çizgi vardı erken gebelik mi alsam bilemedim
sevgibeybi Yusufunannesi_ yumurtlamayı ne zaman görmüştünüz? Ben 14 kasım da gördüm. 15 kasım çatlama. Sanki erken gebelik testi yapsam çıkmaz gibi geliyo gününden önce
Yusufunannesi_ Annekuzusu066 ben sabah erken gebelik testi alacağım bakalım hakkımızda hayırlısı olsun
Yusufunannesi_ tarcinnnn24 aslında hafif bir kasık ağrısı ve azıcık akıntı dışında hiçbir belirtim yok, sadece yumurtlama gününden 1 gün önce ve 2 sonra ilişki oldu, ondan şüphelendim
sevgibeybi Dmrumrnns bat 28 kasım bugün ilk defa kasıklarım karnım ağrıdı. Göğüs hassasiyetim normalde de var onu saymıyorum 😃 hem beklentiye girmemeye çalışıyorum hem bekliyorum bir hafta geçsin de test yapayım diye 😇 Rabbim kolaylıkla nasip etsin hepimize
Yusufunannesi_ sevgibeybi yumurtlama 13 Kasım benim de 🙈 ya yapmakta fayda var ben bugün kan vereceğim bakalım
Annekuzusu066 Yusufunannesi_ ay hadi hayırlısı valla bende de arada adet sancısı gelip gidiyor bilemedim kanda vermedim testte almadm