Annekuzusu066 Yusufunannesi_ ay hadi hayırlısı valla bende de arada adet sancısı gelip gidiyor bilemedim kanda vermedim testte almadm
Yusufunannesi_ sadece1selda merhaba, 5 çıktı çok sınırda bir değer o yüzden artık adet günümü bekleyeceğim
Serya3 Yusufunannesi_ başında küçüktür 5.3 varsa bnmde öyle ckmsti negatif oluyor. Referans değeri falan kaç
Yusufunannesi_ sadece1selda dün de kendimi bayağı hazırlamıştım üzülmedim desem yalan olur, yine bir oğlum var Allah ona can sağlığı versin tabi ki ama insan da bir heyecanlanıyor
sadece1selda @Yusufunannesi_ ya ne güzel bir tane meyveniz var inşallah hayırlısıyla tekrar güzel haber alırsınız 🥹🫶🏻🌸
Serya3 2418 bazen Psikolojik yalancı gebelik belirtisi oluyormuş ya bende de çok oldu hep umutlandım bnmde bat 28 şuan belirti falan yok bu sefer o güne kadar bekliycem silik görmekten yoruldum. Şimdi gününde kan vercem gelmezse 🤗❤️
Serya3 Yusufunannesi_ o zaman hayırlı olsun kuzum 💕💕🥰rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Yusufunannesi_ Serya3 ya yine çok sınırda ya çok sevinmek istemiyorum🥹 regl günümde tekrar vereceğim kan 🥹