Dmrumrnns 2418 bende düşünmüyordum o zaman sürecinde ilkinde hiç belirti yaşamadım bekliyordum adetimden önce öğrendim test yapıp
2418 Dmrumrnns uzun süre korununca sonra bebek isteyince hemen olmuyor benim arkadaşım da korunmayı bıraktı 2 yıldır bebeği olmuyor malesef onunda bir çocuğu var
Hifaakim MNesemm cnm betaya bağlı daha erken test yaparsan silik çıkar ve git gide koyulaşması gerekir
Hifaakim MNesemm yani bn genelde tam regl olmam gerekm günde yaptım birinde 2 gün geçmişti yaptım silik çıktı yani gölge gibi birinde 112 Birinde 127 ydi glb öğrendiğimde
[silindi] Dmrumrnns yarın tam 1 hafta kalıyor yarın yapacağım predictor early 6 gün öncesine kadar tespit ediyormuş son 6 günü bekleyecektim ama daha fazla sabredemiyorum yarın tam 1 hafta kala yapacağım
[silindi] Dmrumrnns malesef😥 benim kürtaj olalı 2 ay olacak eğer bu ayda tutmazsa. Kürtajdan sonra hemen olur demişlerdi ama olmuyor, galiba olması uzun sürecek üzülüyorum