gunom Rabiul size sevmiyorsunuz dedim mi siz bir şey sormussunuz bende nedenini açıklamışım eşimin bende var bende kabul ettim herkesin sevgi anlayışı evliliği kişiliği farklı.Yani bu durumda eleştirecek birşey göremiyorum ben. Kendinizle kıyaslamanizi da anlamış değilim. Neyse iyi akşamlar
2418 gunom benim eşim de annesini çok seviyor bana koyalım dedi kesinlikle izin vermedim iyi ki de vermemişim seviyorsa sevsin seviyor diye ismini mi koyacağım bu aralar kaynanamla aram yok 0 yuzden bu fevri cikisim 😁😁😁😁
gunom 2418 benim kayınvalidem annem gibi yaklaşır davranır bana hep hiç sorunumuzda olmadı o yüzden koymak istedim ismini
Haticeay Aliye Beril Aliye Alya Aliye Asel Aliye Alin İkinci ismi Nur koymayın hep birlikte söylenmek zorunda kalınır. Siz eşinizi eşiniz annenizi seviyor diye bunu çocuğa yapmayın ilerde emin olun ki size kızacak ben anneme kızıyorum ve ismimi asla sevmiyorum bu ismi söylerken özgüveni düşecek güzel bir isim degil çünkü üzgünüm bari ikinci isimleri güzel olsun bu şekilde ki ilerde Aliye yi kullanmasın bana da kizabilirsiniz ama aynı durumu yaşadığım için yazmak istedim. Hatta geçen gün bir kız 18 ine basar basmaz gitmiş sildirmis babannesinin ismini ama babanneyi değil ismi sevmediği için ikinci ismi güzel olduğu için onu kullanma kararı almış.
gunom Haticeay baktığında çok haklısınız doğru söylüyorsunuz eşime bu durumu anlattım o da hala koymak istediğini söyleyince kırmak istemedim.Bu yüzden ikinci ismini güzel olsun istiyorum en azından ilerde benim koyduğum ismi kullanır diye. Teşekkür ederim 🥰
umrumdadegil gunom eleştirmeye gerek yok bende sevmem kayınpeder kayınvalide ismi koymayı ama siz sevmiş ve koymak istemişsiniz bu sizin tercihiniz ve kararınız takmayın kafaya bence 🥰 Aliye isminin anlamı güzel ama hoşuma gitmiyor benimde söylenmesi orası ayrı bişey her ismi sevemeyiz zaten. Ben yanına ipek ismini yakıştırdım Aliye İpek olabilir🥰 Nur bencede koymayın yukarda da arkadaş yazmış hep birlikte söylenecek ayrı olarak Nur deneceğini sanmıyorum.
Dilarac gunom Yrumları okudumda eşimi seviyorum koyuyorum demişsiniz Benim eşimde çok bağlıdır sever ama annesinin ismini koyamaz ne alaka yani çok saçma Bu biraz yaranmak gibi olmuş koca tarafınıza ikinci isimde uymuyor üzgünüm bence böyle bir şey yapmayın ki Dicem de ailede karar verilmiş bile küçücük çocuğa Aliye ismi saçma geliyor Ayşe Zeynep olsa hiç kimse bişi demezdi ama kaba ve kötü bi isim eğer ikinci isim koyacaksanız da aliyeyi kullanmayacak ilerde
gunom Dilarac beni ne kadar tanıyorsunuz da yaranmak olduğunu düşündünüz gerçekten anlamış değilim.Been bu ismi kayınvalidem istedi veya diğerleri için değil eşim çok istediği için koyma kararı verdim. Yani gerçekten bazen bu uygulamadaki yorumlara hayret içinde okuyorum gerçekten. Açtığım isim postundan konuyu nerelere İnsanları tanımadan karakterini yapısını bilmeden yorum yapmak doğru değil diye düşünüyorum. Ben öneri istedim öneriniz yoksa yargılamak eleştirme hakkı kendinizde görmeyin böyle birşey isteseydim zaten posta bunu belirtirdim.Hayirli günler
gunom BusrAsil2019 isim ile 1- 0 malup baslaniyorsa başlasın hiç sorun değil.Bunu düşünmek yazmak da sizin haddinize değil…!
traineemom gunom linç yemişsiniz ama kimsenin haddine değil başkasının hayatına karışmak. Evet bende karşıyım aileden birinin isminin konulmasına ama başkasını da zorlamak bana düşmez. ☺️ Üniversitede Aliye Nur isminde bir arkadaşım vardı çok naif, çok güzel, çok olgun bir arkadaşımdı kendisi ❤️ bu ismi de çevremde ilk bu arkadaşımda duymuştum, o genelde sadece Aliye olarak kullanıyordu. “Nur” ismini düşünebilirsiniz. 🌸
gunom traineemom teşekkür ederim öneriniz ve saygılı düzgün bir üslupla düşüncenizi belirttiğiniz için 🥰