gunom Aliye ismi gayet güzel bir isim. İnsanların zevkleri farklı olabilir bu kadar ağır eleştirileri anlamıyorum. Karşınızda gebe bir hanım var ve isim fikri sormuş beğendiniz mi dememiş. Bence tek de kalabilir Aliye olarak ama ikinci bir isim koymak isterseniz isme uyumlu anlamı güzel araştırılabilir tabii. Uyumlu isim bulması zor bir isim sadece😊 ben kızıma tek isim koyacağım nasipse, kendim 2 isimliyim ve pek memnun değilim tek isimli olmak isterdim😊