Tugcetaylanliyadua gunom Anne baba adı koymak bana da doğru gelmiyor ama siz böyle karar vermişsiniz. Kimseye bir şey demek düşmez. Aliye Deva bence güzel olur. 👌
monica50 kusura bakmayın aliyeye uyacak bir isim bulamadım yanlış da anlaşılmak istemem ama bebeğinize birinin adını vermenizi tavsiye etmem, bebek o kişinin karmasını alır o kişinin yüklerini üstlenir. bunu bir araştırmanızı öneririm
gunom Rabiul annem kendisi istemiyor ben eşimi çok sevdiğim için kırmak istemdim ikinci işimi de kendi beğendiğim bir isim olsun istedim
Hilal2901 Neferut yoo hiç amacım vurmak değil başlıca tek isim oluyor ama yanına ikinci bir isim gitmiyor demek istedim ne değişik anlıyorsunuz lafları ajdhdhdjf
Esra1999 gunom yani sizin istediğiniz hem güzel olsun hem yanına yakışsın istiyorsunuz 😂 vefalı gelin ya helal olsun herkes kabul etmez Aliye asel koyabilirsiniz asel olarak seslenirsiniz Aliye zümra da olur zümra ismini çok severim 🥰 Aliye ikra da olabilir Aliye hafsa kulağa hoş geliyo bence isterseniz fikir olur size 🌸
gunom Esra1999 teşekkür ederim ama benim derdim vefalı gelinlik dışında eşimi kırmamak. Kayınvalidemin böyle bir isteği yok eşimin var.
Minik1tirtil gunom Aliye lina Aliye liya Aliye alya Aliye arin Aliye belinay Aliye alin Aliye mina Bunlar aklıma geldi aliye ismi bence gayet güzel benim çok hoşuma gitti ❤️
Seydanuurr4 gunom benim kızımın adı aliyenur aynı bende kaynana ismi koydum tek oglan olunca bizde adet koymak en iyi nur uyuyor bence
gunom Seydanuurr4 nur ilk aklima ilk gelen bakalım belkide bende Aliye nur koyarım. İsmiyle yaşasın bebiş 🥰
2418 gunom benim eşim de annesini çok seviyor bana koyalım dedi kesinlikle izin vermedim iyi ki de vermemişim seviyorsa sevsin seviyor diye ismini mi koyacağım bu aralar kaynanamla aram yok 0 yuzden bu fevri cikisim 😁😁😁😁
Rabiul gunom eşinizi çok sevmek ne hanımefendi biz sevmiyor muyuz ? 😆 eşimin benden böyle bir talebi olmadı olsa bile koymazdım ne alaka yani
Bnguuu_102 gunom nur koymayın lütfen ilerde çocukların nur naz su isimleri gerçekten hiç hoşuna gitmiyor sevmiyorlar
gunom Rabiul size sevmiyorsunuz dedim mi siz bir şey sormussunuz bende nedenini açıklamışım eşimin bende var bende kabul ettim herkesin sevgi anlayışı evliliği kişiliği farklı.Yani bu durumda eleştirecek birşey göremiyorum ben. Kendinizle kıyaslamanizi da anlamış değilim. Neyse iyi akşamlar