Nur67 Guneyinannesi1 ya ben cumartesi daha silik çizgi gördüm gittim pazar kan verdim 1.300 çıktı sonuc e nabızdan baktım negatif yani gitmedim bidaha 2 günde bi test yapıyorum var mı diye de varsa koyulasır dedim hep böyle yani anlamadım gitti
Nur67 aryadeniz25 ah canımm ne güzel yazmışsın Allah razı olsun çok sağol. İnşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın canım benim 🩷🩷🩷 denerim adet olursam kürünü muhakkak 🩷🩷
Nur67 Esraa00 tüm form olarak kafa karışıklığı yasadık resmen herkes benim gebe olduğumu merak ediyor resmen ama işte sonuc hu bende şaşkınım 😂
Esraa00 Nur67 resmen kendimden çok seni merak ediyorum😅 doktoruna pzt gidecektin galiba şu pzt geleydi
Nur67 Guneyinannesi1 çok sıkıldım bu durumdan yarın müsait değilim gidemeyeceğim hastaneye misafirim var oazartesi direkt hastaneye gideyim diyorum en azından varsa bile ozaman muhakkak çıkar
Nur67 GirlandBoy_Mom anlamadım gitti canım ya cidden çok başım dönüyor 3 gündür yoksa bile stres oldum çok
Guneyinannesi1 Nur67 bir şey kaybetmezsin ya bence 🥹 böyle de kafa karışıklığı bende yoktur dedim var çıktı testlerim seninkinden daha silikti görünmüyordu
Serya3 Nur67 benmde silikti ama kanda negatif 2 gün sonra da adet oldum . Bugünde aşılama yapıldı bende bekliyorum bakalm,🥹