Nur67 kuzum Allah isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın inşallah bir an önce inşallah dilerim beklediğin haberi alırsın🤍bende evlendiğimden beri hiç korunmadım ilk 1 2 ay takmadım daha sonra olmayınca çok korktum psikolojim bozulmuştu resmen 9 ay boyunca denedim bu 9 ay içinde de 4 ay hep ovulasyon testi kullandım 1 yılım olmadığı için doktor müdahale de etmiyordu ama yine de insan endişeleniyor. Çevrem de çocuğu olmayan insanlar da vardı hep içimden benimde olmayacak düşüncesi vardı. 9. Ay da doğal kürleri araştırdım. Bilmiyorum tesadüf mü oldu iyi mi geldi bilmiyorum ama bana yaradı ve o ay hamile kaldım şu an da da gün sayıyorum🥹 25 haftalık olduk dilerim inşallah isteyen herkesin kucağı dolar. Kullandığım kür de buydu dilersen dene belki sana da şifa olur bana olduğu gibi
1 çay kaşığı çörek otu 1 çay kaşığı tarçın ve 1 tatlı kaşığı da bal adetim bittiği gibi hemen başladım her sabah aç karna yemeye. Ovulasyon testi ile de yumurtlamayı takip ettim. Yumurtlama günlerimi ve çatlama gününü değerlendirdim. O ay da yine umudum yoktu ama yine de denemekten zarar gelmez dedim ve o ay hamile kaldım. Bana da pek inandırıcı gelmemişti fakat bu şekilde hamile kalan çok kişi varmış. Uzun oldu tatlım kusura bakma. Eğer denersen dilerim sana da şifa olur inşallah 🤍