Nur67 canım bence kan ver baa baya çıkıyor doktorun nerden bilicek kan verdiğini git ver yükseliş varsa zaten vardır tekrar pazartesi gidersin doktora yoksa da bir daha test yapmasın yine pazartesi doktora gidersin böyle kendine yazık ediyosun şahsen ben olsam geceleri gözüme uyku girmedi🤭