Gamze_gamze mustefid Çok teşekkür ederim Allah razı olsun ama ferritin 18,5 düşük değil mi? Demirden mi bahsediyorsunuz yoksa? Aklım almadı bir an b12 yerlerde 😁
mustefid Gamze_gamze Daha önce 12′ydi, şu an değer aralığı içinde. Demirim 195 çok şükür asıl bahsettiğim buydu
Morkalpannesi Gamze_gamze doktoruna sor kuzum ama bu şekilde bu değerlerle doğuma girersen bi sıkıntı olmaz ama daha fazla düşerse sıkıntı
Gamze3406 Gamze_gamze ferinject almama rağmen diplerde ydi kanım hamileliğimde 2 kere doğumda 6 kere ferinject aldım malesef, her yolu denedim çıkmadı değer yukarı.
Gamze_gamze Gamze3406 aman Allahım altı kere mi😬 gebelikten sonra mı çıktı öncesinde de var mıydı genel bir kansızlık. Üzüldüm valla bunla geçmiş olsun
Aslaninannesi_ Gamze_gamze olabilir kesinlikle görüş bende ölü gibiydim soluk benizli ve gözlerim kararıyordu
Damyavuz Gamze_gamze genç kızlığımdan beridir ferratinim hep 3-4 sürekli hap kullandım asla fayda etmedi. Bizde genetik annemin de öyle. Sonra iğne verdiler bana damardan değil ama direkt popodan oldum. Bir gitti ferratinim tavan yapmış ahajaj çok mutlu oldum 🫠
Morkalpannesi Damyavuz ferinject diye bi ilaç var damardan alıyorsun değerlerin 1 ay içerisinde yükseliyor. Benim değerlerimde çok düşüktü 2 sene önce onu taktırdım şuan kan değerim felan baya iyi yani
9903 Merhaba kızlar şu an bende buna takıldım bugün çıktı sonucum ama doktora gitmedim daha pazartesi gideceğim.ferritin 4.5 çıkmış Hemoglabin 11. Ve düzenli olarak özel bir kan ilacı içiyorum 3 ayda bir ml bile yukkselmemis
Gamze_gamze 9903 gebelerin genelinde içilen kan haplarının fayda etmediği söylentisi var ve bence haklılar. Neden böyle oluyor acaba
Gamze3406 Gamze_gamze gebelikte oluştu, 2 doz gebelik sürecinde verdiler, doğumda çok sorun yaşadım 19 ünite kan takılınca 4 doz daha verdiler malesef.
Minimalist03 Almira_ evet tahlil referansları öyle ama fonksiyonel tıp doktorlarına göre 60 civarında tutulması gerektiğini söylüyorlar
Gamze_gamze Gamze3406 çok geçmiş olsun kaç kilo doğdu bebeğiniz Merak ettim. Kansızlık bebek gelişimini etkileyen faktör mü acaba
Bnguuu_102 Gamze_gamze gebelikte demir’in izin düşmesi gayet normal endişe etmeyin sabah aç karnına 2 kaşık pekmeze boksa limon sıkıp için şifa olur inşallah🌼
Gamze3406 Gamze_gamze 33+5 de 2120 gram doğdu yani haftasına göre kötü değil dediler. Çok teşekkür ederim.