İlk bebeğimde bende öyleydim Doğuma yakın bir zamanda doktor yazmıştı reçete olarak eczaneden alıp gelip acilde serum taktrdm canım diğerlerinde ilaçlarımı hep düzenli kullanmama rağmen sınırdaydı doğumdan sonra 6 ay yine kullanmamı söyledi ama unutuyorum bazenleri içemiyorum