Dlrm Sibel50 ben hiç bir test yaptırmadan oldu 3. Sadece genetik testi yapıldı sıkıntı çıkmadı sonra hastaneye artık tüp bebek tedavısı için gittiğimde 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim 😄🤗
Dlrm Sibel50 evet rabbim seni de inşallah en yakın zamanda bu sürprizlerle müjdelesin sağlıklı bir evlat versin sna da inşallah
Yenianneyimmm Sibel50 ben 3 düşük yaptım kan pıhtılaşması çıktı bende iğne kullanıyorum şuan 37 haftalık olduk bebeğimle
Dlrm Yenianneyimmm coraspirim de kullandınız mı acaba bana da doktorum düşüklerim için yazmıştı da 32. Ye kadar devam edeceğim aspirine
Yenianneyimmm Dlrm evet sabah corasprin akşamda iğne yapıyordum benim doktorumda 32 de bırak dedi ama ben daha erken bıraktım
Beyazlale Beninde iki dusugum var suan tekrar hamileyim. Doktor iki dusukten sonra testleri yapmadi sende bisey yok uc dusuk olsun oyle testleri yapabiliriz dedi onu dinlemedim tedavimi testlerini herseyimi yaptirdim. Pihtilansa ve rahimle ilgili sorun cikti tedavimi yaptirdim ve ayrica okundum nuska da yapildi. Suan ucuncu hamileligim iki gun once kalp atisi aldik bakalım nolur.demem suki bekleme tedavine basla bu zamanlar stresli ve cok yipratici surecler Rabbim isteyen herkrze nasip etsin
Dlrm Yenianneyimmm neden daha erken bıraktınız ben pruloton kullanıyordum iğne ama 15. Hafta gibi bıraktım ama aspirine gala devam ediyorum
Destina21 Sibel50 iki düşük yaşadım ..şuan 23 haftaligiz pıhtılaşma iğnesi yapıyorum herşey yolunda 🙏♥️
Yenianneyimmm Dlrm 28 de bıraktım iğnede etkili bide son haftalarda bebeğe zarar verdiğini duydum bende bıraktım
Dlrm Yenianneyimmm aaaa aspirin mi zararlıymış ben hiç duymamıştım kesinlikle bende doktoruma danışmalıyım teşekkür ederim 🙏🏻
denizers Sibel50 benim iki düşük var tam düşük dr denmez çünkü kalpleri duruyor ne kanama ne de başka bi agrım oluyor sadece kalpleri duruyor, sebep de kan pıhtılaşması cıktı,