Sibel50 benim başımdan iki düşük geçti hem de peş peşe bir ay ara ile şimdi 37 haftalık hamileyim canım aslında ertelemiştik düşünmüyorduk beklemediğimiz bir anda korunduğumuz halde hamile olduğumu öğrendik😊😊 şu an bi sıkıntımız yok herşey yolunda hayırlısı ile doğumu bekliyoruz😊