Sibel50 benim ilk bebeklerim ikizdi 3 aylıkken biri ölüp diğerini zehirlemişti ,sonrasında bebek hiç gelişmedi aldılar sonra oğlum oldu, sonra kızım ve arkasına yine iki düşük , şimdi yine hamileyim ve rabbim isterse hiç kimse hiç bir şey engel olamaz gönlünü ferah tut .