10 kasım günü suyum geldi sandım acile gittim alttan muayene ettiler belli belirsiz çıktı su gelişi. 1 cm açıklık var dediler doğumhaneye aldılar sabah doğumhane doktoru geldi su gelmemiş açıklık 1 cm seni servise alıp kontrol edelim dedi. Serviste yattım açılmam 2 cm olmuştu. Bugün ve dün nst de sancım çıkmayınca ağrımda olmayınca imza atıp evime geldim doktorlar çıkmanı önermiyorum deselerde hastane ortamındansa ev daha iyi oldugu için çıktım suyum veya sancım olursa acile gideceğim
Belim aşırı ağrıyor adet ağrısı gibi ağrım da var bilmiyorum ne zaman gelir yarın kontrol için doktoruma gideceğim