Jfatmax benimde ishal durumu var gibi ve bel ağrısı cumartesi 40 haftayız. Dr gel ağrın olmazsa suni sancı veririz normal doğum için dedi ama burda herkes suni sancıya karşı 40 haftayı geçip bekleyenler de var kafam karıştı ( doktorum 40 haftayı geçsin istemiyor ) hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin. Sizi de tebrik ederim güzel günlerde büyütün bebeğinizi 🌸