Symdnz1
Canım hastanede ebeler doktorumla görüştü suni sancıyı istemedi doktorum hiç açılmam hâlâ olmadığı için yumuşamada olmadığı için
En azından birkaç santim açılma olsa verirdik dedi ama bebeğinde başı yukarıda dediler
Ebe bakarken 1 hafta önce doktorun muayenesindeki gibi hissettim hiç açılma rahatlama yok gibi geldi