Galiba yarın büyük gün…
Yarın hastaneye yatışım yapılacak çok mutluyum heyecanlıyım stresliyim birazcıkta korkuyorum galiba ama sonunda bebeğime kavuşucam inşallah..🥹
Artık oda bende çok yorulduk 41+1 oluyoruz yarın 🫶🏻
Başka kimler doğum yapıcak perşembe çantalar hazır mı 🥰 Rabbim yardımcımız olsun inşallah 🤲🏻🩷🌸