Sevoom Adensah yok şimdi duş aldım geçer diye aynı aralıklarla devam ediyor ne yapmalıyım hemen hastaneye gitmek olur mu
Adensah Sevoom canım eğer geçmiyorsa git tabiki derin derin nefes al eşin sana destek olsun sakin kalmaya çalış
Sedanurrrk1 Adensah kizzz valla her yerdesin 😂😂 ben bugün 39 oldum bende yarına doktora gideceğim yarına kesin birbirimizi bulalım 😂😂
Sedanurrrk1 Zuluss 😂😂 ayay valla böyle çok doğurmayı istiyoruz da nedense gelmeyecek gibi hissediyorum ben 😂🥲
Bircan34 Sevoom hastaneye geldim 3 cm açıklık var ,müşahedeye alacaklardı ,imza atıp çıktım, 3 saat sonra tekrar gel dediler o zaman gideceğim
Kubrakaraduman Sedanurrrk1 banada haber verin bende 39+3 oldum aramızın az olduğu gebeşlerin durumlarını merak ediyorum 😂
Sedanurrrk1 Alt kemiklerim felaket ağrıyor belimde de ağrı var ama kasiklarimda sancı falan yok napayim akıl verin hareket ederken bile canım çok yanıyor yürüyemiyorum 🤕
Nurbanusancak Sedanurrrk1 sürekli mi var yoksa düzenli gelip gidiyor mu? Doğum sancısı bacaklara doğru da vurabiliyormuş 🥲