Bircan34 Saat 4 den beri ağrılarım çoğaldı, su veya nişan yok ama hissediyorum bugün doğacak oğluşum, ikinci doğumum olacak, hastaneye ne zaman gitmeliyim, bi fikriniz var mı?
Adensah Bircan34 canım bence ılık bir suya gir evlerini topla ben hemen öyle yapıyorum doğum falan olur kalmasın diye eğer ki dağınıklık varsa bende dünden beri ağrım vardı 2 kere geldi ikisindede sıcak suya girdim geçti yalancı sancıymış nts girdim 30 geçmedi kasılmalarım
Gulusan Bircan34 illa su ve nişan gelmesine gerek yok ki benim iki dogumumda da gelmedi mesela 3. Ye de 30 gun kaldı bu arada 🥹 Yani hastanenin yakınlığına bağlı benim hastanem 40 dk uzakliktaydi sancım ve tuvalet hissim vardı normal hastaneye gittim gece 3 cm di ambulansla yolladılar 40 dklik yola doğum hastanesine oraya gittgimde 7cm olmuştu hastaneye yattım 1 saat sonra doğdu sancı 5 dk ya düstu mu gitmek lazım mutlaka benim 2. Doğumda sancım hep 5 dk da bı geldi 1 ay boyunca ve bı ay boyunca açıklığım 1 cm di hep doguruyo gibi sancı çektim ilk doğumda hiç biseyim yoktu doğuma gittiğim günün sabahı kontrolüm vardı karnım asagidaydi yürümekte zorluk çekiyordum kafası çok aşağıda hissediyodum beni yinede yatirmadilar o gece doğdu 41 haftalikti doğduğunda ve hep sanciliydim ama o gün akşam bi daha sancilandim bikmistim artık hastaneye gidip geri dönmekten aynı sancı fakat bu sefer tek farkı büyük tuvaletimde var gibi oluyodu eşim zorla götürdü hastaneye ben bikmistim artık dedim dogacaksada evde doğdun çünkü 42 haftaya 1 gün vardı hala yatış vermediler ve hep sancım vardı yani her doğum farklı benim 2. Hep sancılı geçti ama kolay dogdu ilkde kolaydı 3. De 36 haftadayim güzel geciyo bakalım hayırlısı
Sevoom Bircan34 benimde nişan geldi ve geldiğinden beri sancı çekiyorum şusn hastaneye gitmek de bişey getirmeyecek bence çünkü doktorlar genellikle sancınızı evde geçirin hastane de zor oluyor diyorlar
Bircan34 Adensah 39+4 olduk , doğsun da istiyorum ama çok da korkuyorum. İlk oğlum 39+2 de doğmuştu 😵
Bircan34 Adensah korkusu olmasa hemen mis kokusunu içime çekmek istiyorum bende , ama ilk doğumumu vajinismus hastasıyken yapmıştım , ondan biraz stres oldum , inşallah sağlıkla ,kolayca doğarlar 🤲🏻
Zuluss Adensah 😄😄😄oysaki bu gün belki bu kız doğurur dedim ama ama daha akşama çok var birden ağrı oluşur belki ama sancın olunca yaz merak ederim😄
Gulusan Adensah bence bekle ya suni sancı çok zor bence bana son 10 dk kala yaptılar ikinci doğumda istemiyorum dememe rağmen kıza diyorum ben şimdi doguracam kız diyo bak daha kolay olacak istemiyorum dedim yaptı kapıdan çıkmadı doğurdum ben ıkınma geldi doğdu çocuk kızda şaşırdı ve ben o suni sancı in sancidini sabaha kadar çektim
Adensah Gulusan canım benım bebeğin kilosu önde o yüzden ya 4000 geçmeden normal doğum olucak ya sezeryan sezeryandan korkuyorum bütün tuşlara bastım sancım gelsin diye ama yalancı sancıdan başka gelen giden yok 🤷🏽♀️
Bircan34 Sevoom hastaneye geldim 3 cm açıklık var ,müşahedeye alacaklardı ,imza atıp çıktım, 3 saat sonra tekrar gel dediler o zaman gideceğim
Sevoom Ölücek gibi oluyorum sancıdan 40 haftalığız hastaneye gitmelimiyim sizce dün gittim bişey yoktu
Sevoom Adensah yok şimdi duş aldım geçer diye aynı aralıklarla devam ediyor ne yapmalıyım hemen hastaneye gitmek olur mu
Gizasy Adensah ya bende 37+5 oldum. Regl olmadan önceki gibi gelen bi bel ağrım ağrım var acaba belirtisi olabilir mi? Sizce napayım çok korkuyorum ilk olacak