Saglik0403 hanımefendi böyle bir platformda gercekten gereksiz bir şekilde gerginliğe gerek var mı? Herkes kendinden sorumluyken aynı sekilde davranıyor olmak malesef ki kimseyi haklı çıkarmıyor. Konuyla alakam yokken beni tebrik etme adı altında laf sokmanızı da asla tasvip etmiyorum. Herkesin gönlünce olsun. Teşekkürler 🌸✨
Gercekten gerginliğe ya da canımızı sıkmaya gerek yok 🌹
umrumdadegil üslubu asla desteklemiyorum tabıkı bosverin böyle bir gerginliğe gerek yok hepimiz bilgi alısverişi için burdayızz 🌸🌹