Saglik0403 Sinan35eda Yok kimyasal dış gebelik gibi değil, eğer öyleyse beta değeriniz düşer zaten belki bu düşmüş halidir bile.Diğer ay tekrar deneyebilirsiniz, beklemeye gerek kalmadan. Normal adet kanaması geçirmişsiniz gibi düşünün.
Sinan35eda Saglik0403 anladım çok sagolun yarın sabah 9 20 aldım sırayı bakalım ne diycek doktor hanım pek umudum kalmas zaten başlı başına kanamam var dediğim gibi yoktur diye düşünüyorum gerçekten teşekkürler böyle olup hamile olan varımdır acaba belki aynen düşmüş halidir adetime 6 7 gün varken test yaptım çıkmamıştı ondan sonra bıraktım söyle randevu bualmiyordum başka doktora aldım bugün yarın tekrar ona cikicamm
Mervealya1992 Senayildirim kız 2 nin yanına nokta koymuşsun herkes kavgaya tutusmusdırek 2200 falan yazaydın ya
Senayildirim Mervealya1992 telefon öyle algılamış hiç farketmedim, bildirimleri de bulana kadar zaman gecmişti açıkçası 🤦🏻♀️
anneeolmkkk Saglik0403 kızlar aynı marka testte kimi pozitif kimi negatif çıkıyor bu durumu daha önce yaşayanınız oldu mu
Saglik0403 Senayildirim Ben de sizin gibiyim takarım ama bu hiç takılcak bişey değil rahat olun, anlık yazıyoruz bişeyler işte sonra da ne gerek vardı diyoruz ben de öyle dedim mesela bugün, ben sizi kırdıysam siz de kusura bakmayın lütfen 🙏🏻