Bu platformda o kadar boş yorumlar var ki hayretle okuyorum, konu hakkında en ufak bilgisi olmayan kişiler bile yorum yapmak için yorum yapıyor, ortada sonuç kağıdı yok, belki yazdığı sonuçta nokta hatası var belki de hata yok, sırf ben bildim demek için NET cümleler kuruluyor