Muzikcianne sonuçun fotoğrafını atsa ve net hamilesin deseniz zaten sorun yok ortada ama siz yazılana göre yorum yapmışsınız farkındaysanız kimse evet hamilesin dememiş. Sonuç 2bin de olabilir 2 de olabilir kibarca uyarıyoruz sizi umutlanmasın eğer sonuç 2 ise diye. İğneleyici konuştuğunuzu düşünüyorum siz de atarsınız sizinkini de yorumlarız derken yanlış mı düşündüm.