Melek255 onlar öyle çok yumuşak değilki ben de sevibebenin reflü yatağı gibi olan babynesti de var düz reflü yatağı da var. Babynest doğduğundan beri her yerde kullanıyorum bazen uyurken onla yatağımda yanıma alıyorum yüksek ve kenar korumalı olduğundan güvenli bide yeni doğduğunda bebek beşikte küçücük kalıyor sağı solu boş yastık falan koymaktansa beşiğin içinde de onu kullanıyorum. Ayakta sallamıyorum ama denerken bile onla koydum bebeğimi ayağıma kısacası her yerde onu kullanıyorum . Diğer düz reflü yatağı modelini bebeğimde reflü çıkınca aldım yüz üstü yatırmak için ona herkesin ihtiyacı yok işte. Ama babynest aldığım en gerekli şeymiş onda da eğim olduğu için kusmasından hiç korkmadım