Melek255 ben kızımda bimde olanı almıştım 4 yıl önce ve baya kullandık çünkü hem kusma boğulma gibi tehlikeden koruyor hemde eğimli olduğu için iyi oluyor her emzirme sonrası yatırırdım, bu defa da oğlum için kullanacağım çok pahalı bir şey de almadım ve bakmadım açıkçası o yeterli diye düşünüyorum 😊