Melek255 benim bebeğim on gün sonra iki aylık olacak, hastaneden çıktığımızdan beri evde yataşın juno yatağında yatırıyorum. Ben memnunum sadece benim bebeğim biraz minik doğduğu için içinde kayboluyordu başlarda korkarak yatırdım ama anne karnı hissiyatı veriyor bebek rahatsız olsa durmazdı bence, şimdi çok rahat yatıyor ama annem pek beğenmedi bebek gömülüyor yamuk duruyor kafası falan diyor, o baktığı zamanda sert zeminde yatırıyor bebeği ve daha rahat ediyor diyor ama ben park yatağında da juno yatağa koyuyorum birkaç ay daha kullanırım gibi.