Aliahlas canım benim banada oluyodu doktoruma gitmiştim geliştiği için karnın ağrıyor ola bilir demişti şuan 30+3 haftalığız arada karnın yine ağrıyor sen yinede doktoruna söyle...çok ayakta kalmaa ☺😊☺ İnşallah Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder 🙏🏻🙏🏻