Ipekyuksel Aliahlas senin için çok erken gelçi benim içinde öyle en erken 18. Haftada hissedebiliriz diye biliyorum😊😊
Ozdry Aliahlas ozaman deneme canim 🙂 ben sadece ona iyi geldi hani annelerimizin onerdigi bisey o da. Belki sana iyi gelmez. Biz yinede doktorlari dinleyelim 😀
Cemos Aliahlas bende 9+3 teyim agustosun ortası yada sonu gibi gozukuyo 😊 suan doktoruma agrları mide bulantilarini sordugumda 8 ile 12. Haftalar arası en zorlancagn haftalardr dedi dikkat et dedi dinlen dedi kussan bile ye dedi 😊 bakalm subatn 12sindede ikili testim var insAllah 😚😊
Aliahlas Cemos sağlıkla gelsin ınsallah bizi smdi yoracaklar ama ınsallah kucağımiza alınca unuturuz 😊
Enmutluannee Aliahlas bende 10+1 haftalik hamileyim düşük riskim olduğu icin progestan ve pruluton iğne kulaniyorum allah izin verirse doğum 22 Ağustos
Prensesannesi14 Ipekyuksel yazdığınızi okuyunca nedense direk aklıma çocuğu olmuyor mu acaba diye düşünce girdi
Elifhan Bizde 10. Haftadayız,ilk hamileliğim fakat hiç mide bulantım olmadı,birde 11+5 de kontrole gitmiş olacağım ama doktor 2 li test hakkında birşey söylemedi,acaba gidince yapalım der mi veya benim mi söylemem gerekir?Bu konuda bilgisi olan var mı ?
Deryacato Benim doktorum bana nasil agrisina normal dedi ama Eger cok agriyosa magnesium haplari oluyo onlardan alabilirim . Onlar aciyi azaltiyomus. Liflerimiz uzuyo malum karin büyüyo o yüzden agriyomus
Parlakk Bizde 9+5iz kızlar 2 hafta sonra ikili taramaya gideceğiz bakalım bendede mide yanması oluyor genelde