10+3 deyim inanılmaz gergin sinirli gazlı kabızlı bulantılı zor bir dönem benim için karnım 5 aylık gibi ara ara kabızlıktan kaynakşı sanırım kasım agrılarım oluyor yerken problem yok ama kasık çatalı bıraktığım an bulantı başlıyor çalışıyorum aynı zamanda ve bugün iğrenç bir gün geçirdim patronumla çok feci kavga ettim resmen at gözlüklerinizi takmışsınız beni anlamıyor ve dinlemiyorsunuz dedim🙈🙊7 yaşında hiç birşey yemeyen üstelik 15 tatile giren ve hergün anneanneye giden bir oğlum var birde onlarla uğraşıyorum yemedi içmedi okumadı yazmadı valla bugün pilimin bittiğini hissettim bir dokun bin işit gibi oldu ama bu ara zor geçiyor bendeki durumlar😰😰😰