Rumeysa-elcim Mihyur normal doğum için mi cuma alacaklar seni beni de cuma alacağını söyledi doktor suni vermek için
serifeoguzhan10 Rumeysa-elcim bana da haftaya kadar gelmezse suni vermeyi teklif etti doktorum ama emin değilim kabul etmekte
Aylabebek1 Kubradmurat Son bikaç gündür özellikle geceleri aşırı aktif. Hareketleri daha sert şekilde hissetmeye başladım
Kubradmurat inara6161 karin sertlesmem oluyor işte gunluk 2 3 defa düzensiz işte onun dışında sancı ağrı yok bendede
Kubradmurat Adensah gerçek değildi yoksa durmazdi devamı gelirdi hayırlısıyla gelselerdi dört gözle bekliyorum vallaha ne zaman olacak diye
cananbarankocak aaydingulsahhh gününüz belli oldu mu acaba 🙂 etlik şehir hastanesine gidiyordunuz değil mi
Adensah Kubradmurat vallahi canım karnım gün boyunca hep taş gibi oldu oldu durdu ne olur ne olmaz diye nts girmeyi düşünüyorum acile gidip
Kubradmurat Adensah bebim bir haftadır öyle işte durup durup taş kesiliyor ama sancı ağrı yok geçiyor anlamadım ki yinede git sen hastaneye bi ben beklemedeyim evde 😂
Seher05_ Hasret3449 ay iyim teşekkür ederim ❤️ İnşallah sağ salim alırız kucaklarımıza çocuklarımızı ya 💖💖
Hasret3449 Seher05_ amin canım amin bişey soracam benim bebiş hareketi dünden azalmış normalmi acaba 🤔
Kubradmurat Aylabebek1 38+5 olduk hareketleri sakinleşti eskisi gibi değil çok yavaş hareketleri doğuma hazırlanıyor galiba ama ne zaman😂
guldn123 Zeynep2458 Yok ilk gebeliğim henüz daha bir şey denilmedi bekliyorum , sizin neden sezeryan olacak