Son 9. Bugünkü kontrolden sonra birkaç saat üzüldüm. 38+5 teyim.Doktorum 37. haftada bebek kanala girmeliydi, normal doğum ihtimali biraz azalmış görünüyor dedi.Ama şuan iyiyim.Süreci bebeğimle birlikte yürütme kararı aldım.Ben ona güveneceğim o bana🥰Normal de olsa sezaryene de dönse ne kendimi ne de bebeğimi üzmeyeceğim. Bazen doktora da kulağımı tıkamam gerektiğini düşünüyorum. Şimdiden strese girmenin kimseye faydası yok.Zaten son anda belli olacak herşey. Benim gibi kaygıda olan arkadaşlar varsa düşüncelerimi paylaşmak istedim 🌸