Dmtogn yrncgl normalde 39 a planlamıştık ancak bugün sancım çıktı hafif 38 e çektik şuan 37+3 deyim 🥰🤭
iremhzl dimitri 63 gun var, biraz kasiklarimda sancim var 31. Haftada yalanci sanci midir enfeksiyondan midir bilmiyorum :(
Hasret3449 Seher05_ amin canım amin bişey soracam benim bebiş hareketi dünden azalmış normalmi acaba 🤔
Seher05_ Hasret3449 bebekler artık gece ile gündüzü ayırt ettikleri için geceleri daha çok hareket ederlermiş o yüzden canım