isiksinem45 mervedmrcn Benimde aynı son 76 uygulama göre ama erken mi gelir gecmi gelir bilemiyorum hakkımızda hayırlısı hepimizin bebekleri sağlıkla gelsin inşallah 🤗❤️
Tugceozturkk dimitri 61gösteriyor bakalım ne zamn gelicek ❤️ Hayırlı sağlıklı bir şekilde gelsinler❤️🙏🥹
Merve-metin Songulcee 14 gün kala alıyorlar genelde sezeryanda bebeği son haftalara kadar tutmuyorlar normal doğum gibi
Nurbozdag08 dimitri benmde 23 🙏🏻 ağrılarınız var mı sancı oluyor mu nasıl ayırt edicez ya gerçekle yalancı sancıyı aklım orda 😂
Seher05_ Hasret3449 ay iyim teşekkür ederim ❤️ İnşallah sağ salim alırız kucaklarımıza çocuklarımızı ya 💖💖
Rumeysa-elcim Mihyur normal doğum için mi cuma alacaklar seni beni de cuma alacağını söyledi doktor suni vermek için
Kubrakaraduman Rumeysa-elcim belirsizlik bu yüzden kötü işte suni sancı alacak mıyım almayacak mıyım diye düşünmek bitiriyo insanı inşallah benimde ağrılarla beraber açılmam oluyodur
Rumeysa-elcim Kubrakaraduman inşallah 🙏 rabbim herkesin evladını en hayırlı şekilde kucağına almayı nasip etsin ama açılmam olmamış olsaydı görümcemi o şekilde gördükten sonra sezaryan olmayı tercih ederdim açık konuşayım ama senin ağrıların başladı ise inşallah hızlanır açılman olur gerek kalmaz suni sancıya 🙏
Kubradmurat inara6161 bizimde son 9 kasılmalar haricinde birşey yok dün gece yatınca miğde bulantısı yaşadım doğsun diye hergun temizlik yqpiyorum hurma yiyorum ama yok nasil yapcaz gelmiyor😂😂😂
inara6161 Kubradmurat senin masallah gene iyi,kasilmalarim var,bende o da yok😂ben squat yapmaktan,yurumekten bacaklarim kaslandi artik ama hala yok😂cocuk inatci cikti yapacak bisey yok
Kubradmurat Aylabebek1 aynıyız sizinle kasilmalariniz varmi nasil gidiyor benim sadece kasilmam oluyor karin sertlesmesi oluyor
Aylabebek1 Kubradmurat Benim de sadece ufak kasılmalar. Başka bir belirti yok. Bugün kontrolüm vardı kanala girmemiş bebiş.Halen yukarda🤷♀️ Sizinki ne durumdaymış
ZO_Zeynep9098 dimitri uygulamaya göre 27gösteriyor hayırlısı ya bir sorum olacak evimin bütün işini bitirip rahaattim şuan bi taşinma işim var siz olsanız taşinirmiydiniz
yrncgl ZO_Zeynep9098 bence çok az kalmış şuan kalkışmayın derim, arkadaşım uygulama tarihinden 21 gün önce doğum yaptı o da evini tadilat yaptırıyordu hastane çıkışı evine gidemedi çok zorlandı, 37 den sonra her an doğabilir risk almayın derim