Elifi5454 dimitri benim de uygulamaya göre son 21 🥹🐣 bende aynı duygular içerisindeyim heyecan korku karışık
Songulcee Dennz sezaryen 15 gün önce mi oluyor? Uygulamaya göre 46 gün var sezaryen istiyorum yani bizimde mi son 31 gün kalmış oluyor
Kubrakaraduman Rumeysa-elcim geçen hafta oldum yoktu bu hafta tekrar bakmadılar ama ağrılarım olmaya başladı bi kaç gündür. Doğum yapabildi mi peki yoksa sezeryana mı aldılar?
Kubrakaraduman Rumeysa-elcim belirsizlik bu yüzden kötü işte suni sancı alacak mıyım almayacak mıyım diye düşünmek bitiriyo insanı inşallah benimde ağrılarla beraber açılmam oluyodur
HAvvAHmet dimitri uygulamaya göre 28 ama 2 hafta once nstde sanci cikti hissetmediğim şekilde 2 gece yattım durdurdular bakalım daha ne kadar dayanır 🥹🫤
Kubradmurat inara6161 bizimde son 9 kasılmalar haricinde birşey yok dün gece yatınca miğde bulantısı yaşadım doğsun diye hergun temizlik yqpiyorum hurma yiyorum ama yok nasil yapcaz gelmiyor😂😂😂
Merve-metin Songulcee 14 gün kala alıyorlar genelde sezeryanda bebeği son haftalara kadar tutmuyorlar normal doğum gibi