GirlOnline hello canım 💐 38+4 den bizde burdayız 🤭
Yaş 32, 2.oğluşum geliyor 🥰
Perşembe günü sezaryen olacağız ama heyecan korku karmakarışık hisler yaşıyorum. Mesela bugün hiç duramadım yerimde habire iş buluyorum kendime 😂
Oğluşum keşke kendi gelmek istese, sezaryen gününü beklemese diyorum. Yani kendi isteğiyle gelse diye ama nasip bakalım 🥳🧿