GirlOnline Adensah yalancı sancıların nasıl oluyor canım tam benimde arada adet ağrısına benzer ve belden rahme bıçak gibi saplanan ağrı oluyo ama devamlı değil anlık geçiyor birde hiç ağrı sancı yokken karnım da böyle gerilme hissi oluyor sanki bebek kendini sıkıp bırakıyor gibi sende de oluyor mu
Adensah GirlOnline canım o işte yalancı sancı nts girdiğindede sadece kasılma 7 8 gibi çıkıyor sıcak suya girdiğinde gecıyor adet ağrısı gibi
Seher0666 Kubradmurat evet büyük olması sıkıntı ama son ana kadar bekliyorlar anlamadım bende hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize inşallah 🌸
BenimBalBidigim GirlOnline Benim başladı bence sabaha doktorum bekliyor .. Hiç kesilmiyor uzandım duşa girdim geçmiyor kasıklarda sancı ağrı kasılma belede vuruyor tuvaletim var hissinde ve yanıyor alt karnım ..Ve sancılandıkça karnım geriliyor yırtılıyor hissediyorum 😔yinede bebişime değer🐣🤍💛 korkmayın öyle büyük bir şey değil yaaa .. Benim canım nazik olduğu halde üstesinden geliyorsam😅🫶🏻🌸🩷 tüm anneler üstesinden gelicek eminim GirlOnline
Seher0666 Kubradmurat 41 haftayı bekliyorlar ozaman belli olurmuş sezeryan mı normal mi diye yarın kontrol var bakalım ne diyecekler
Kubradmurat Seher0666 inşallah normal doğum olur ben sezeryandan korkuyorum kimseninde başına gelmesin sonrası kötü oluyor ya korkutmak istemem ama iyileşme süresi uzun birde surekli ağrısını cekiyormussun cevremdekiler hep öyle diyor bizimde pazartesi kontrol var 39+4 oluyoruz o gün bakalım neler olacak
Seher0666 Kubradmurat sezeryan en zoru tabi hakkımızda hayırlısı olsun günümüz aynı doğum yaparsan haber et ☺️🌸
SKarabey GirlOnline benim doğumum biraz ani oldu açıkcası :) sezeryan tarihi planlamak için doktor kontrolüne gittiğimde 3cm açılmam olduğunu ve bebeğin ayağının doğum yolunu kapattığını söyledi doktorum acil doğuma aldı, spinal sezeryan oldum 3450gr doğdu.
SKarabey BenimBalBidigim amiiin inşallah bütün yavrularımızın kaderi bahtı hep güzel olsun, iyi insanlarla karşılaştırsın Rabbim🌸
Seher0666 Kubradmurat Kubradmurat bugün kontrole gittim 28′ine gün verildi ozamana kadar gelmezse suni ile başlatacaklar mış kanala sokmuş kendini kafası o kadar büyük değil dediler haftasını yakalamış dedi bugün bende şaşırdım bu hafta kendi gelir inşallah suniye veya sezeryana gerek kalmaz
Kubradmurat Seher0666 Seher0666 oh iyi çok şükür inşallah bu hafta kendisi gelir kanala girdiyse gelir hic merak etme bende pazartesi gideceğim kontrole sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz inşallah haftasina dönmesi iyi olmuş normal yaparsin inşallah canım benim 🙏