Busra_kl 30 ekim çarşamba günü sezaryen oldum. Anneniz kalsa daha iyi olurdu. Yani benim için öyle daha iyi oldu kayınvalideniz’den çekine utanabilrsiniz ama sizin imkanlarınız oyleymiş inşaAllah herşey istediğiniz gibi olur .y
Yani anneden de utanıyor da insan kayınvalide gibi olmaz. 1 hafta da yavaş yavaş toparlanmaya başlıyorsun benim de sezeryan olursam(mecburi sezaryen oldum) en buyuk korkum belden yapılan iğne ve ilk yürüyüş tü ve zordu da kişiye göre acı eşiğine göre değişir belki 14 gün oldu çok şükür eskisi gibi ağrılarım yok yarın da dikişlerimi aldırmaya gidecem nasipse inşaAllah pazar da annem memlekete geri dönüyor. İnşaAllah bundan sonra da yaparım 3 çocuklu serüven beni bekliyor.☺️