Busra_kl bazı insanlar çok saçmalıyor gerçekten hep olumsuzlar, kışın enfeksiyon kapma ihtimali daha az, asıl sıcakta enfeksiyonlar artıyor bakteri üremesi sıcakta daha çok olur, sadece üşütmezsiniz iyi olur o da dikişler varken öksürmek hapşırmak vs can acıyabilir ondan dolayı, temmuzda sezaryen oldum karnım falan buruşmadı biraz göbeğim var sadece, arkadaşımda hiç göbek kalmadı mesela , bide doğum yaptıktan sonra ertesi gün hastaneye gittim küvezdeydi çocuğum her gün gittim, evet 4-5 gün yataktan doğrulmakta zorlanıyorsunuz ama yürümekte değil 1 haftadan sonra kendi işimi yapabildim çocuğumu kucağıma alıp ilgilendim hiç sorun olmadı ayrıca doğumumda güzel geçti öyle dayanılmayacak bir ağrım olmadı aynı gün doktorum beni görmeye geldiğinde hiç doğum yapmamış gibisin demişti hatta, güzel düşünün bence dayanılmayacak bir şey olsa millet 2-3 tane yapmaz :)) ha bide sütümde hemen geldi hiç problem olmadı onunda sezaryen doğumla hiç ilgilisi olduğunu sanmıyorum