Busra_kl
Merhaba canım , geçen cuma sezaryen oldum 2. Kez bende çok korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı ilkinden bin kat daha iyi geçti sadece ameliyat esnasında anesteziden heyecandan midem bulandı kustum ve ameliyat sonuna doğru hafif ağrılar hissetmeye başladım ameliyat bittğinde neredeyse hemen geçti spinal etkisi karın bölgemde 100 kiloyum bundan kaynaklı bence ama sorun olmadı 1-2 saat sağlam ağrı çektim sonuçta büyük ameliyat olur o kadar ağrı kesiciler yaptılar 4 saatte bi inan çık iyi geldi ben bi tek ilk ayağa kalkışta yardım aldım oda hiç zor ağrılı olmadı şansıma. Ondan sonra hep kendin kalktım tek yürüdüm koridorda gazımda kolay çıktı ilkinde gaz sancıısından çok çekmiştim bunda çıktı çok rahattı halen vızır vızırım durmuyorum yatmadım hiç annem kızıyor ama içim rahat etmiyo odada tek kalıyorum bebeğime kendim bakıyorum annem büyük kızımla ilgileniyor iyiyim maşallah bende bu kadar iyi geçeceğini sanmıyordum şuan sadece dikiş yerim acıyor biraz oda çok normal yarın kadın doğumda kontrolüm var darısı başına inşallah bol bol dua et 🫠