Xmom hiç kanamam vs yoktu. 8+1 ‘de kontrolde herşey çok iyidi. 9+4’te biraz aktif bir saat sonrası kanamam oldu. Sabaha doktoruma gittik. Usg’ye göre 8+4’te kalbinin durmuş olduğunu söyledi ve ardından kürtaj. Bir hafta hiç anlamadım. Zaten bulantı vs de yoktu. Hayırlısı buymuş diyor insan ama çok zor gerçekten. Allah kimseye yaşatmasın.