Liliy Amin gerçekten çok zor. Şükür ki tekrar bebegıniz olmuş.. Benim de kanamam oldu bir kaç gün önce. Yıllardır bebeğimiz olmuyordu. Doktorum da o yüzden iğne jel hap verdi hepsini kullanıyorum şu an.. Benim de riskli anlayacağın. Umarım sağlıkla kucağımıza alırız yavrularımızı