Arazshnx En küçük biziz herhalde 5 haftalık ne kese ne kalp sesi duyamadık ama inş. Duyucaz onumuzdeki hafta
SuleSuleDeniz Arazshnx İnşallahhh bizde bu hafta pek duyamadık haftaya bakalım 7. Haftamızdayken duyabilcez ☺️
seyma281015 SuleSuleDeniz aslında Eylül görünüyordu ama 8 haftalık olması gerektiği gün 9 hafta 2 günlük çıktı. O yüzden Eylül umudum tamamen bitti 🙄 yarın 10 haftalık oluyorum
SuleSuleDeniz seyma281015 hmm belli olmaz yinede ama hayırlısı ile gelsinde Eylül Ekim önemli değil siz iyi olun ❤️❤️
Meral17 Kızlar bende bugün 7+0 ım ilk gittiğimde 5+5ti iki hafta sonra gel dedi doktorum keseyi falan görmüştük ama korkuyorum ya bebegi ve kalp atışını göremezsem diye sizlerin nasıldı kaçıncı haftada duydunuz 😒
SuleSuleDeniz Meral17 bence bu gittiğinde görürde duyarda çünkü ben tam 6. Haftamda gittim doktor ben çok az duyabiliyorum ama size haftaya duyurabilirim dedi yani 7 haftalıkken
Bitterinannesi Meral17 bende 6+1 de gittim 5+4 cikti 2 hafta sonra doktor tekrar cagirdi bakalim 🙄😍 ay beklemek cok zor
seyma281015 SuleSuleDeniz Ekim olsa yine iyi kızımın doğduğu ay 😂 ağustosa geliyor yaa sevmiyorum Ağustos’u nedense 🙄🙄
SuleSuleDeniz seyma281015 biraz fazla sıcak olacakya ondan olabilir ama bence çok güzel rahat rahat üşütcez korkusu filan olmadan toparlar kendini ☺️