jelibone bide doktorum 6 hafta olmama rağmen yine kendi odasında ki ultrasonda göremedi keseyi alt katta detaylı ultrasona göndercem seni o cihazımız daha derini gösteriyor benim cihazımla alakalıdır yada karnında gaz filan wardır dedi göremediğini söyledi diğer ultrasona girince gördü doktor ilk öğrendiğimde de o doktor görmüştü yine kadın doğumcu görememişti özel bi hastaneye gidiyorum saçmaladı biraz istese görürdü çok detaylı bakmadı sırf diğer ultrasonada ödeme yapılsın diye detaylı bakmadığını düşünüyorum