Arzu45 sanmıyorum canım en son 4 gün önce alttan bakti tek kese gördü bugün de hiç bişi demedi değerlerin iyi dedi sadece ultrasondan bile bakmadi. Daha yeni olduğu için gözükmez dedi 2 hafta sonraya çağırdı. Biraz moralim bozuldu insan bi bakar gelişme varmı kese biraz büyümüşmü yada karından gözükür mü ne biliyim kendisi daha iyi bilir ama çok ilgisiz geldi bana. Odasına girmemle çıkmam bir oldu sonuçlar iyi 2 hafta sonra gel bu kadar😒🤷♀️