Zelihacak Tüp bebek ile ilk gebelik 6+6 gecen hafta kalp atışı ve kese gördük🥰 herkesin bebeğini sağlıkla kuçağına almasını dilerim❤️
Ayseyldz07 Kızlar ben bugün doktora gittim ultrasona almadı tekrar beta istedi pazar günü değerim 298 di bugün 1050 normal mi artış birde ne zaman kese görünür 🥰
Esma006 Ayseyldz07 kese 5-6 haftalık iken kadından kadına göre değişir ve çok su içerek git sıkışık ol yani daha net ve rahat gözükür kese tavsiyem
Abcdfghe Zadi20 daha gitmedim doktora Perşembe günü gidicem tam 8 haftalık olmuş olacak. Biraz beklemek istedim.
Ayseyldz07 @Esma006 keseyi de bebeği de gördük canım alttan 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı doktorum inşallah kalp atışları için gün sayıyorum 🥰