Ayseyldz07 Perşembe günü 49 çıktı bugün 300 doktor artık güzel dedi Salı günü randevum var kese görünmez sanırım arada açık kahverengi lekelenme oldu biraz endişelendim
Zadi20 Dolunay_dolunay evet zaten hcg‘den süphelenmisdi doktor, cuma günüde iki kese ve ikisininde kalp atisini gördük 🥰
Zadi20 Abcdfghe cok teşekkür ederim, hcg 30.10. bakildi 4+5’de 1546 cikti orda doktor ikiz ihtimali yüksek demisdi 6.11. 5+5‘de 10.000 üzeri cikti zaten iki gün sonrada ikisininde kalp atisini gördük
Abcdfghe Zadi20 benimde 4+5de 2422 2 gün sonra 5 haftalıkken 8230 çıktı. Yani 2 günde 4 katı arttı. Acaba öyle bi ihtimal bende de olabilir mi.
Zadi20 Abcdfghe seninde degerlerin cok yüksek, insallah ikizdir canım. Alttan muayenede görünür baktirmadinmi?
Zadi20 Abcdfghe cuma günü tekrar baktir bence o zamana kadar görünmesi gerekiyor, insallah gönlünce haberler alirsin. Kactane olursa olsun, önemli olan saglikli ve hayirli evlatlar olmasi 🌸
Sumbul2167 Emisen7 en son adet tarihin ne canım ben 20 Ekim’de rahîm filmi çektirdim 22 Ekim’de doktor betaya baktı yoktu şuan adetin 2 günü adet olmadım kan verdim bugün 94.90 çıktı kaç haftalık bilmiyorum nezman kese görünüyor kalbini duyarım merak ediyorum endişe ediyorum galiba 3 haftalık bir bebek
Arzu45 Sumbul2167 evet ilk teste gore normal. GUZEL yani .benim regl 23 oldu sonrasi olmadi amma biz 12 den sonra bir araya geldik 50 gün eşimden uzakdim
49411995 Heardlestgirll aaaa aynıyız 😎 ben bugün gittim benim bebek 6+5 kalp atışı da var ve benim betam 53.358.38 aşırı yüksek bakalım ne olacak ama şuanlık kalp atışı var bşr bebek ben ikiz sandım beta baya yüksek çünkü